02-05-17 Hagetmau

2 mei 2017 - Hagetmau, Frankrijk

Gisteren had ik mijn blog gezegd dat we pasta van de herbergier zouden krijgen voor het avondeten. Toen we rond een uur of 6 met het bereiden van het eten wilden beginnen bleek dat niemand de pasta geregeld had en de herbergier was gevlogen. Wat doe je dan als je toch wilt eten? We waren met 8 personen in de herberg en besloten hetgeen wat we nog in de rugzak hadden te delen. Even later lag er van alles op tafel, brood van vandaag, gisteren en eergisteren, dat laatste kon in de broodrooster. 3 Soorten kaas, parmaham een blik sardientjes en zelfs nog wat wijn. Er was zelfs zoveel dat we na dit corpulente diner de buikjes rond hadden en er ook nog wat over was. Vandaag een korte etappe, kan ik mooi de krachten sparen voor morgen want dat wordt een 30+ etappe. Het heeft wederom de hele dag geregend, af en toe zo hard dat zich op de weg kleine stroompjes aan het vormen waren compleet met golven. We verblijven vandaag bij een particulier, in de gemeentelijke herberg was geen plaats meer. Het was de bedoeling dat ik vandaag zou koken, de keuken (weggestopt in een garage) was echter zo smerig dat we besloten hebben om straks naar de Mac te gaan, die is hier vlakbij en heeft free wifi. Verder vandaag niet veel te ouwe hoeren, met de enkel gaat het steeds beter, zal nog wel voorlopig de steunsok blijven dragen en moet heel voorzichtig op de off road paadjes vooruit gaan. Vandaag 16.8 km totaal 312.7 km
En de link naar de gelopen track.
https://nl.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=17541090 Tot morgen

1. Pim:
    Hi Ben,
    Goed te lezen dat je enkel steeds beter gaat. Blijf inderdaad nog wel voorzichtig. Christa en ik lezen dagelijks je verhalen, sinds we terug zijn van vakantie. Leuk!

Voor vandaag ben ik benieuwd naar het adres van de antiquiteitenwinkel op de foto:o)

Keep it up, succes en sterkte!
  2. Ingrid Christ:
    Hartelijke groeten en ga lekker door! Sterkte !!1
  3. Pete:
    2 mei 2017
    Hoi Ben, je treft het niet met het weer. Natte boel onder het lopen. Maar de mac maakt dat vast goed en geen afwas.
  4. Yvonne:
    2 mei 2017
    Wat een mooie verhalen, het leest als een boek!
    Zet 'm op Ben
  5. Erwin:
    3 mei 2017
    Lekker bezig Ben ! Heb even de blogverhalen ingehaald van de afgelopen dagen. Das wel ff schrikken met je enkel. Maar je doorzettingsvermogen gaat je er doorheen slepen. No worries :-) Nog vele mooie kilometers te gaan. Heel veel plezier. groet Erwin