07-09-16 Spoordonk

7 september 2016 - Spoordonk, Nederland

Vandaag om 8:15 vertrokken uit huis. Petra gaat linksaf en ik naar rechts om met OV af te reizen naar Vught het startpunt voor vandaag.
Na wat spoorzoeken om elf uur in Vucht aangekomen. De rugzak op de schouders en met Google Maps op zoek naar het pelgrimspad. Na een kleine km de bossen in bij Vucht en even later het pad gevonden, toch wel een stuk handiger dan het ouderwetse kaart en kompas.
De omgeving is hier fraai, veel afwisseling met bossen, maïsvelden en zo hier en daar een beekje. Na ongeveer 15 km kom ik aan in natuurgebied Kampina, nog nooit van gehoord maar een prachtig gebied zie de foto's . Nadat ik het natuurgebied ben uitgelopen moet ik nog een stukje door het Brabantse land en raak de weg weer eens kwijt.
Net op het moment dat ik Google Maps erbij wil halen zie ik een boerencamping. Ik er heen en jawel ze hebben een plekje en ik krijg er ook nog een stoel bij, ook brengt hij nog twee koude biertjes en dat alles voor 6 € en gratis WiFi. De camping heet de Anne Marie hoeve en ligt in logt.
Nu nog eten, de blog bijwerken en de slaapzak opzoeken.

Vandaag 25.3 km.
Totaal 209.4 km.

1. Ro:
    7 september 2016
    ga zo door zal je digitaal achtervolgen.....
    enjoy!