08-06-17 Camino

8 juni 2017 - Sarria, Spanje

Vandaag om half zeven vertrokken voor een korte etappe naar Saria, althans dat was de bedoeling.
Gisteren al de hele dag misselijk, als avondeten alleen een salade gegeten. Vanmorgen was de misselijkheid nog steeds aanwezig en werd gedurende de ochtend aangevuld met diarree.
Ik denk dat de laatste zware etappes en toch ook wel de duur van de gehele onderneming langzaam zijn tol beginnen te eisen.

Na 14.5 km passeerde ik om 10.30 een soort van hostel met een flinke tuin, ligstoelen en hangmatten. In de tuin fluiten de vogels en het hostel is van alle gemakken voorzien inclusief restaurant en ontbijt.

Ik hoefde niet lang na te denken en heb maar gelijk een privé kamer geboekt, even tot rust komen en dan morgen eens kijken hoe de vlag erbij staat.
Santiago moet maar een dagje langer wachten, lopen van wc naar wc (en soms een stukje bos) is ook niet te doen.

Vandaag 14.5 km, totaal 1094.1 km

Ps het is niet allemaal kommer en kwel, de omgeving is nog steeds prachtig en ik ben toch weer een stukje dichterbij Santiago en uiteindelijk de oceaan gekomen.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ro:
    8 juni 2017
    Wat was het ook alweer......?
    'Ont-moeten'!
    Dus geniet ervan!
    grz. Ro
  2. Jolande:
    8 juni 2017
    Lijkt me een prima plek om even rust te nemen!
  3. Corine van Velsen:
    Hoi Ben,
    Dus jij deed even een "Tom du Moulinnetje"?
    Na je reis zullen we uitleggen wat dat is, tenzij je af en toe iets van het (sport)nieuws opvangt, maar ik denk het niet....
    Vervelende dingen als je last van je ingewanden hebt, je hebt een goed plekje uigekozen om weer een beetje bij te komen!
    Sterkte en groet,
    Corine
  4. Ria van der Meer:
    Hoi Ben.
    Ik lees elke dag je blog en geniet er van.
    Hopelijk knap je snel op zodat je weer verder kan.
  5. L.de Jong:
    9 juni 2017
    Hoi Ben,
    jammer dat je een dag niet goed was. Kwam het misschien door de salade van de vorige dag? Als die niet in zuiver water gewassen is, kun je er goed ziek van worden. Ik weet het nog van jaren geleden. Hopelijk kun je morgen weer verder. Groetjes van ma en pa.