09-09-16 Waalre

9 september 2016 - Waalre, Nederland

Hoera, de vlaggen kunnen uit, vandaag zonder 1 keer fout gelopen te hebben op de bestemming aangekomen. Oja ook nog op een schappelijke tijd.
Vanochtend gestart met een ontbijtje geserveerd door Niko en Loes, de gastheer en vrouw van de Hoeve. Op een grenspaal stond dat het nog 2605 km naar Santiago is, gelukkig doe ik de helft met een TGV. Maar goed om 09.30 gestart. Na een paar minuten zie ik een grote groep voor me lopen, dit blijken eerste jaars van de sportopleiding te zijn die 2 dagen met bepakking het Pelgrimspad lopen als kennismakingsweekend. Ze kunnen me mooi niet bijhouden die jonge gasten.
Even later kom ik bij de grafheuvels van Halfmijl, uit de Bronstijd. Wie meer informatie wil moet zelf maar even zoeken op Wikipedia. Ook nog een kwade pad gezien, en op de foto gezet, weet iemand wat voor één het is?
Om drie uur op de camping aangekomen, kampement gemaakt en de spulletjes uitgewassen, moet ook gebeuren als je van alles maar twee stuks van bij je hebt. Vanavond op tijd naar bed, wil morgen vroeg starten, moet meer dan 30 km lopen.

Vandaag 20 km<
Totaal 256.4 km