19-04-17 Saint-Astair

19 april 2017 - Saint-Astier, Frankrijk

Afgelopen nacht heerlijk geslapen in de "herberg". Geen enorme slaapzalen maar nette 3 persoonskamers, Sikke is nu echter wel op de hoogte dat ik in mijn slaap bosbouwer ben en navenante geluiden produceer. Gelukkig is hij in het bezit van oordopjes.
Na een frans ontbijtje zijn we om 8 uur vertrokken naar Saint-Artier. Onderweg nog even de supermarkt gemist dus terug voor brood en een extra km voor vandaag.

De streek waar we doorheen komen is heuvelachtig en vooral veel bossen, kortom lekker lopen. Ook de temperatuur zit mee, in de ochtend een graad of 8 en in de middag rond de 20. Komen van alles tegen, een oude wasplaats met afdakje, bomen prachtig in bloei, een ooievaar en diverse bruggen en stuwen.
Aan het eind van de middag komen we bij onze overnachtingsplek aan, een keurig pandje aan de rivier de Ilse. En tijd voor een bierje. Tot zover het vakantie gevoel.
Er moeten nog boodschappen gehaald worden voor morgen, douchen, wasje doen, eten en de blog bij werken. Dit is het programma tot ongeveer 2200, daarna nog een afzakkertje en dan snel naar bed.
Hierbij de link naar de route van vandaag:
https://nl.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=17324077 Vandaag 24.2 km

A demain.

1. Ro:
    19 april 2017
    Toppie!
    Gaat lekker zo en je verhaal heeft veel kleur, geniet.
  2. N. de vet:
    19 april 2017
    Lieve Ben, ik reageer maar even. Wat leuk om je zo te volgen. Ik geniet ervan en kijk er naar uit. Prachtige foto's ! liefs.
  3. Peter:
    20 april 2017
    Hoi Ben
    Mooi wandelen daar bij jou. Hier is het helder weer en een paar graden nachtvorst. Die bomen he dat is een familie trekje.
  4. Marjoke:
    20 april 2017
    Dag Ben!
    Wat leuk om je reisverhalen te lezen. Ons startevent is goed gegaan: je kreeg persoonlijk complimenten van het PB. Zoals beloofd, een link naar het filmpje.
    Geniet van je reis, groet Marjoke