20-04-17 Mussedan

21 april 2017 - Mussidan, Frankrijk

Beste volgers,
Voordat ik begin met het verslag van vandaag eerst even iets over de overnachtingsplaatsen. Tijdens het lopen is de belangrijkste vraag, waar overnacht ik vandaag. Langs de hele route zijn herbergen, er is echter wel een fors verschil tussen de ene herberg en de andere, zowel prijs als kwalteit. De prijzen varieren van gratis tot 50 euro, de kwaliteit van slaapschuur tot 4 sterren hotel. Het is dus elke keer weer een verrassing waar je terecht komt. Gisteren in een luxe tent met ontbijt, 3 gangen diner met wijn en een kamer met uitzicht op de rivier de Isle en dat voor 37 euro. Vandaag in een gemeente herberg met slaapzalen, geen ontbijt etc. En voor 10 euro heb je geen wifi daarom geen foto bij de blog.

Vandaag 26.8 km gelopen door een prachtige omgeving, wel weer bultje op en bultje af maar dat mag de pret niet drukken. Vanaf morgen wordt het iets vlakker. De zon begint aan kracht te winnen en dus ben ik ondanks factor 50 verbrand. Even voor peet ter geruststelling niet zo erg als vorig jaar.
Hierbij nog de link naar de wandeltrack.
Groetjes Ben

1. Pete:
    21 april 2017
    Hoi Ben, de afwisseling houd het spannend maar een ontbijtje lijkt mij wel fijn. Mooi die zonnekracht stuur eens iets deze kant op.
  2. Ria van der Meer:
    21 april 2017
    Hoi Ben, bied een hoed misschien uitkomst. Dan zie je er helemaal uit als een pelgrim.
  3. Ed:
    21 april 2017
    Goed bezig. Goed blijven smeren! Geen blaren?
  4. Jolande:
    25 april 2017
    Je hebt toch zo'n mooi wit petje? Of is die uiteindelijk toch ergens achtergebleven?