05-05-18 Vijlen

5 mei 2018 - Vijlen, Nederland

Vanochtend om 6 uur wakker, wat te doen, liggen blijven of eruit. Het werd iets er tussen in. Rondom de tent waren allemaal vogels in de weer, helaas herken ik alleen de huismus en sinds zeer kort ook de Grote Stern. Na even de boel geobserveerd te hebben kwam ik tot de conclusie dat geen van de voornoemde gevleugelde vrienden er tussen zat. Tot zover mijn roeping als vogelaar en mijn interesse voor de kwetterende beestjes was weer verdwenen.

Dan toch maar in de actie, douchen, koffie zetten en een vanuit Den Haag meegebrachte krentenbol met oud Amsterdam nuttigen.
Tentje afbreken, de rekening betalen en nog even ouwe hoeren met de camping baas.

Vanuit Margraten ben ik vertrokken naar Gulpen. Loop je rustig door het Limburgs landschap komen er vanaf de andere kant honderden mischien wel meer dan duizend hardlopers tegemoet. Ben maar even in een weiland gaan zitten tot ze voorbij waren gesneld. In Gulpen een Limburgse vlaai gehaald met koffie. En weer verder naar Vijlen, daar gegeten en ongeveer 5 km buiten Vijlen de camping opgezocht, nu wel gereserveerd.

Probleem voor morgen is wel hoe kom ik aan eten. Vandaag geen winkel gezien en morgen is het zondag. Maar geen zorgen voor morgen, het zal zich vanzelf wel oplossen.
Nu de blog posten en eens kijken of ik er nog een foto bij kan zetten.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Pete:
    5 mei 2018
    Hoi Ben. Je treft het wel met het weer. Perfect voor je wandeling.